Visiškai naujas! 2023 Specialized Diverge STR.

2023 Specialized Diverge STR.

 

Kaip buvo visuomet, taip nutiko ir šįkart. Kurdamas Specialized Diverge STR, gamintojas siekė sukurti "game-changer'į" produktą, o ne taikytis į vidutiniokus. Įprasta gamintojų praktika išleidžiant naują modelį yra lengvas dizaino pakeitimas, keleto gramų sumažinimas, kokios nors neegzistuojančios dviratininkų problemos išsprendimas ir pirmyn į pardavimų skyrių. Bet tai ne apie Specialized.

Nors gravel dviračių istorija nėra sena, galima drąsiai teigti, kad technologijų kūrimas ir išskirtinis jų taikymas, leidžia Specialized būti vis labiau išsiskiriantiems iš bendros gravel dviračių masės. 

Taigi sutikite...Naujas ir unikalus, gravel dviratis, kuris saugo Jūsų greitį, komfortą ir urmu tiekia jums geriausias emocijas. 

S-Works-Diverge-STR-2023

 

Filosofija.

Tolygiau yra greičiau (angl. smoother is faster).

Tai apie greitį, tačiau kitu kampu. Specialized, vadovaudamiesi "smoother is faster" filosofija, kuria produktus, kurie ilgame važiavime, treniruotėje ar varžybose, daro mus greitesnius dėl dviratyje esamų amortizatorių integracijų.

Ilgai važiuodami grubia danga, dėl kratymo mes vargstame. Vargsta mūsų rankų, sėdmenų, nugaros, korpuso, pečių juostos, o ypač stabilizaciniai raumenys. Jiems vargstant, krenta raumenų tonusas, daromės lėtesni, o tai tiesiogiai atsiliepia mūsų greičiui ir ypač galimybei būti budriems galutinio sprinto metu. Galiausiai, nuovargis dėl kratymų, sumažina mūsų vidutinį važiavimo greitį labiau, negu papildomas amortizatoriaus svoris dviratyje.

 

Užduotis.

Eliminuoti smūgius dviratininkui (angl. suspend the rider)

Viskas paprasta, sudedame amortizatorius. Kuo komfortiškiau ir stabiliau sėdime, kuo lengvesnis ir užtikrintesnis valdymas, tuo greičiau galime važiuoti. Taip yra kalnuose, taip yra ant akmenų/bruko, taip yra ant grubaus asfalto ar žvyro. Tačiau amortizacija gerai tik tuomet, kai turime ne tik ją, tačiau ir efektyvų jėgos perdavimą į ratus, bei aštrų vairą ir visą dviračio valdymą. Čia Specialized technologijos skirtos pašalinti smūgius dviratininkui, neminkštinant dviračio šakių ir neprarandant jėgos. Ten kur perduodama jėga, dviratis yra standus ir efektyvus.

Diverge-STR-rear-future-shock

 

Sprendimas.

Priekinis ir galinis amortizatoriai "Future Shock".

Technologija leidžianti nuimti smūgius dviratininkui, tai "Future Shock". Tai 20/30mm amortizatorius po vairo iškyša ir ties balnelio vamždžio tvirtinimo vieta.

Specialized Diverge STR apatinė rėmo dalis yra tvirta ir efektyvi, todėl nenukenčia mynimas, o jėgos nuostoliai yra maži. Vos tik prireikia spurtuoti ar atsistojus kilti į kalną, galite drąsiai stotis ir jausti kaip dviratis reaguoja į kiekvieną Jūsų veiksmą, tuo pačiu būdamas komfortiškas, lengvas ir stabilus.

 

Priekinis "Future Shock". 

Hidraulinis amortizatorius sumontuotas rėme, tiesiai po vairo iškyša, turi 20 mm eigą ir amortizacijos rakinimą (suspaudimo ir atšokimo reguliavimą).

Važiuojant grubia danga, dviratis po vairu šokinėja aukštyn-žemyn, kai vairas tuo tarpu stovi tolygiai ir neperduoda smūgių Jums į rankas. Tokiu būdu sukuriamas sklandaus tolygaus važiavimo pojūtis.

Ši technologija sumažina dviratininko patiriamus smūgius 20%.

Diverge-STR-future-shock-front-scheme

Diverge-STR-future-shock-2-side-view

 

Galinis "Future Shock".

Naujasis Diverge pasižymi ne tik puikiomis dizaino linijomis, tačiau ir puikiomis techninėmis savybėmis. "Rear Future Shock" suteikia 30mm įdealios eigos amortizacijos, kuri užtikrina, kad smūgiai nuo dangos niekada nemėtys Jūsų ant balnelio ir leis tolygiai spausti pedalus pilna jėga. Amortizatorius yra pilnai pritaikomas dviratininko svoriui, ūgiui ir važiavimo stiliams. 

Su šiuo amortizatoriumi turite komfortą ir standžią galinę šakę, kuri tiksliai perduoda visą pedalų jėgą į galinį ratą.

DIverge-STR-future-shock-rear-scheme-2

 

Amortizacinės sistemos paprastumas.

Amortizatorius susideda iš trijų dalių, kurios sąveikaują viena su kita:

  • Rėmo vamzdis - veikia kaip lenkiamas vamzdis;
  • Amortizatoriaus kapsulė - kontroliuoja vamzdžio palinkimą;
  • Jungtis - sujungia vamzdį ir amortizatorių.

Diverge-STR-rear-future-shock-nude

 

Įgyvendinimo procesas.

"Innovate or die" 

Problema buvo aiški ir paprasta, tačiau jos įgyvendinimo procesas gamintojui buvo tikras iššūkis. Kaip suteikti komfortą dviratininkui ir tuo pačiu užtikrinti, kad dviratis būtų standus, greitai akseleruotų ir būtų lengvai valdomas? - Amortizuoti dviratininką.

 

Rezultatas.

Trys pajėgiausi gravel dviračiai, kurie gali būti Jūsų:

S-Works Diverge STR - aukščiausios koplektacijos - bevielė aukščiausio lygio pavarų sistema Sram XX1 AXS, lengviausi Roval Terra CLX anglies pluošto ratai su keraminiais guoliais , geriausi komponentai iš SBC.

Specialized Diverge STR PRO - labai aukštos komplektacijos - bevielė aukštos klasės pavarų sistema Sram Force/X01 AXS, vidutinio lygio Roval Terra CL anglies pluošto ratai, aukšto lygio anglies pluošto komponentai iš SBC.

Specialized Diverge STR Expert - aukštos komplektacijos - bevielė vidutinio lygio pavarų sistema Sram Rival/GX AXS, pradinio lygio anglies pluošto ratai Roval Terra C, vidutinio lygio komponentai iš SBC, anglies pluošto balnelio iškyša.